Filters

Een goede nieuwsbrief maken doe je zo!

Een nieuwsbrief maken is iets waar (bijna) elk bedrijf zich wel mee bezighoudt. Maar er wordt lang niet altijd evenveel aandacht aan besteed. Lees hier hoe je een goede nieuwsbrief kan maken! 

> Lees meer

5 tips voor een winstgevende Google advertentie

Een goede Google advertentie vergt wat oefening, met deze 5 tips heb jij zometeen een winstgevende Google advertentie staan!

> Lees meer

9 conversie killers op je website

Het is zonde om conversie killers op je website te hebben zonder dat je dit door hebt. Conversie killers ondermijnen namelijk de conversieratio en zorgen ervoor dat bezoekers de website eerder verlaten.

> Lees meer

13 tips voor SEO optimalisatie

Iedereen met een website krijgt te maken met SEO optimalisatie, dit is de manier om veel bereik te creëren voor je bedrijf. Hoe hoger je in Google staat, hoe sneller je bezoekers je vertrouwen en overgaan tot conversie. Wij geven je 15 tips om je SEO te verbeteren. 

> Lees meer

Conversie op je website verhogen met A/B testen

A/B testen is een belangrijk onderdeel binnen online marketing. Door A/B testen te doen, kun je zien dat kleine veranderingen op je website een grote impact maken en kunnen leiden tot meer conversie.

> Lees meer

ChatGPT jouw SEO teksten laten schrijven? Hier moet je op letten!

ChatGPT inzetten voor SEO? Het kan, maar er zijn wel een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. In dit blogbericht gaan we dieper in op het gebruik van ChatGPT! 

> Lees meer

Jouw online marketing strategie: 5 stappen voor succes

Wij leggen je uit hoe je in 5 stappen een effectieve online marketing strategie neerzet en waarom het zo belangrijks is om er één te hebben. 

> Lees meer

Hoe neuromarketing je kan helpen met meer conversie op je website

Neuromarketing is een handige tool die marketeers kunnen gebruiken om beter met hun doelgroep te communiceren. In deze blog leg ik je uit wat neuromarketing precies is en hoe je dit kan inzetten op je website om de conversie te verhogen. 

> Lees meer

Je website hoger in Google? Google Search Console kan je hierbij helpen

Google Search Console geeft je handige inzichten, die je kan helpen om hoger in de zoekresultaten van Google te komen staan. In dit blogbericht leggen wij je uit hoe je dat kan doen! 

> Lees meer

Zo maak je een heatmap van je website

Heatmaps worden vaak gebruikt bij conversie-optimalisatie. Maar hoe zet je heatmaps in om de conversie van je website te verbeteren? Wij leggen het je uit!

> Lees meer
Bereken jouw online marketing score en ontdek groeikansen
×

Bereken jouw online marketing score

We analyseren verschillende aspecten van jouw online aanwezigheid om inzicht te krijgen in potentiële groeikansen. Laat ons je begeleiden op de weg naar online succes!

Vraag 1

Maak je gebruik van zoekmachine optimalisatie (SEO)?
i
SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Door SEO toe te passen, wordt de website beter vindbaar in zoekmachines. ×

Waarom marketing score berekenen?

  • Binnen 5 minuten resultaat
  • Inzicht in groeikansen
  • Advies op maat
  • Geheel vrijblijvend